.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس شورای اطلاع‌رسانی مازندران:
استانداران ادوار مازندران گردهم می‌آیند

رئیس شورای اطلاع‌رسانی مازندران از برگزاری گردهمایی استانداران ادوار مازندران، در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، علی‌رضا یونسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی مازندران در استانداری اظهار داشت: عملیاتی شدن شعار سال 94 باید از طریق طبقات پایین جامعه و با مشارکت شورای اطلاع‌رسانی استان صورت گیرد.

وی افزود: شعار همدلی و همزبانی باید از سطح دهیاران تا عالی‌ترین مقام استان عینیت بخشی شود تا توسعه متوازن و رفع عقب‌ماندگی‌ها در استان محقق شود.

معاون استاندار مازندران از برگزاری نشست هم‌اندیشی با مازندرانی‌های مقیم تهران خبر داد و تصریح کرد: با این اقدام می‌خواهیم از مازنی‌های مقیم تهران برای توسعه و رفع عقب‌ماندگی مازندران استفاده می‌شود.

یونسی با بیان اینکه استانداران ادواری مازندران فردا در قالب شورای اداری مازندران گردهم می‌آیند، افزود: قرار است در این نشست از تجربیات استانداران قبلی مازندران برای توسعه استان استفاده شود.

وی از آمادگی استان برای میزبانی از هیئت دولت در قالب سفر استانی خبر داد و گفت: رئیس جمهور به زودی به مازندران سفر خواهد کرد.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر بهره‌گیری ظرفیت‌های رسانه ای برای توسعه استان در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به مازندران، افزود: در شورای اطلاع‌رسانی باید سازوکارهای اطلاع‌رسانی هنرمندانه در سفر دولت تبیین شود.

یونسی با بیان اینکه مناسبت‌های متعددی را اردیبهشت 94 در استان داریم، گفت: قرار است مراسم تجلیل از خیران کتابخانه‌ساز، مجمع عالی نخبگان ایران، مراسم بزرگداشت هفته معلم و هفته کارگر در این ماه برگزار شود.

نظارت جدی بر اجرای سیاست‌های شعار سال

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز با اشاره به اینکه نظارت جدی برای اجرایی شدن سیاست‌ها و شعارهای سالانه امری ضروری است، افزود: همدلی و همزبانی صرفا از طریقه بخش‌نامه قابلیت اجرایی ندارد.

وی با بیان اینکه همزبانی باید برخاسته از همزبانی باشد تا اثرگذار در جامعه باشد، گفت: همدلی دارای فوایدی بوده که می‌تواند برای توسعه جامعه مفید باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.